آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «میدونی عاشقی کار هرکسی نیست»


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 9 مهر 1402
بازدید : 224
نویسنده : gil48

متن آهنگ میدونی عاشقی کار هرکسی نیست مرتضی اشرفی

کیو از چی داری میترسونی عزیزم منه دیوونه رو از دیوونه بازی
میبینی چیزی ازم باقی نمونده دوس داری از یه خرابه چی بسازی
میدونی عاشقی کاره هر کسی نیست منم هر کسی نبودم تو که دیدی
اگه حرفامو درست شنیده بودی تا الان حتما به حرفام میرسیدی
من درد تورو میدونم اصلا درد تو تنها شدن نیست افتادم و دیگه تو من توان پا شدن نیست
یه کاغد بردار و یادداشت کن هرچی میگم عزیزم هنوزم تورو دوس دارم عشقم اینجاشو ننویس
هرکسی میخواد باشه وقتی دلش اینجا نباشه دریای من نیست اونی که ساحلش اینجا نباشه
حالا تو هرچی میخوای بگو ولی میگم محاله اونی دوست داره دوس داشتنش باد هواشه

 https://musicdel.ir/single-tracks/165525/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیل و آدرس giil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com